Ta det med ro, det var "kontrollert" amok på Plantasjen. Til og med planlagt. Jeg er medlem i Plantasjen-klubben, eller hva det nå heter. Og da får jeg mail med diverse tilbud og medlemstilbud. Her i sist uke fikk jeg mail: 50-70 % på løker og stauder. Da har til og med jeg samvittighet til å ta meg råd til et raid. Jeg kjøpte planter og løker for over 500, og jeg fikk mye for pengene. Jeg kjøpte meg liljer, tulipaner, anemoner og høstblomst(Høstbergknapp - øverste bildet).
Høstblomstene hadde jeg en av på Klepp, og den elsker jeg bare! Den er liksom på sitt vakreste når alt annet er vissent og ferdig for sesongen. Nå har jeg 5 sånne her også. De kostet bare 15 kr per stykk - KUPP!
Nå gleder jeg meg til våren og at alle de flott løkene skal spire!
Og staudene skal komme opp igjen!
Nedtelling!








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar