tirsdag 4. september 2012

13,6 kilo plommer!

Vi er superfornøyde med en fangst på 13,6 kilo på plommetreet i den nye hagen! Vi fikk plukket og plukket og det ble 3 poser. Vi sorterte i spiseplommer og sylteplommer. Jeg har til og med lagd en liten porsjon syltetøy. 

De fine kollegaene mine på jobb fikk også en del plommer å kose seg med :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar