Vi er superfornøyde med en fangst på 13,6 kilo på plommetreet i den nye hagen! Vi fikk plukket og plukket og det ble 3 poser. Vi sorterte i spiseplommer og sylteplommer. Jeg har til og med lagd en liten porsjon syltetøy.
De fine kollegaene mine på jobb fikk også en del plommer å kose seg med :)





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar