søndag 26. august 2012

Bursdag og kjekke gaver!

Jeg har altså blitt enda et år eldre, og snille folk som bryr seg om meg har kjøpt fantastiske gaver! Jeg fikk meg en OBH Nordica iskremmaskin! YAY! Det har jeg hatt lyst på LENGE(og mulig har jeg mast mannen min hull i hodet på å få en slik til bursdagen min...!). Og så fikk jeg planter til hagen! Epletre, ripsbærbusker(rød og hvit) og bjørnebærbusker! HELDIGE MEG. Nå skal de plantes på en lur plass i hagen, jeg gleder meg allerede til neste år!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar