søndag 26. august 2012

Bryllupskort - igjen!

Det er mange brylluper for tiden! Og dette kortet var til et jeg var så heldig å ta del i. Bryllupet var nydelig og kort og gave er avlevert! Det var min nydelige venninne Ellen som giftet seg i helgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar