Yttergangen har vi ikke prioritert i forbindelse med oppussingen, den har vi måttet gå gjennom for å få inn materiell til alle andre steder i huset. Den har hovesaklig vårt brukt til lagring av ved og diverse rot.
Men nå er det andre boller! Gangen er ryddet og malt. Både tak, vegger, lister og vindu har fått et par strøk maling. Vi kjøpte et laminatgulv og fikk lagt det i går. Det gjorde seg med et laminatgulv istedet for et stygt teppe og under der et falt lenoliumgulv! Deilig.





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar