Det positive med å være borte i en måned er at da skjer det mye i hagen. Rhododenronen min var avblomstret. Men asters, tagetes og stemorsblomster blomsterer nå!
Men det som er plantet i bed og ikke i kasser eller krukker er så og si helt spist opp av snegler...! :(




Nyyydelige blomster, likte spesielt godt de lilla blomstene ;D
SvarSlett