søndag 22. juli 2012

Og nå blomster blomstrene og!

Det positive med å være borte i en måned er at da skjer det mye i hagen. Rhododenronen min var avblomstret. Men asters, tagetes og stemorsblomster blomsterer nå!

Men det som er plantet i bed og ikke i kasser eller krukker er så og si helt spist opp av snegler...! :(

1 kommentar:

  1. Nyyydelige blomster, likte spesielt godt de lilla blomstene ;D

    SvarSlett