torsdag 19. juli 2012

Stekt laks med dressing, ris og salat!

Her en dag lagde jeg en enkel fiskerett, en herlig stekt laks bare krydret med salt og pepper, med kokt ris, salat og med en enkel dressing.

Det er ikke så mye spesielt med retten i seg selv, MEN den ble laget med MIN EGEN PLUKKSALAT!! Og med persille jeg hentet fra hagen! Jeg er så fornøyd :D

Dressingen hadde jeg bare sitronsaft, salt, pepper, persille, sukker og olivenolje i litt rømme.

2 kommentarer:

  1. En dag skal jeg bli voksen og ha egen grønnsakshage akkurat som deg. Sukk...

    SvarSlett
  2. I mens får du komma å leka voksen hos meg ;)

    SvarSlett