Paprika-plantene mine vokser til, satser på de klarer seg mens vi er borte. Kanskje, kanskje.
Sukkerertene de vokser til. håper de ikke er helt vokst i alle retninger når vi kommer hjem :P
Purre og sjalottløk kommer seg KJEMPEBRA. Nå begynner det å bli tykkelse på dem. Jeg lurer på hvordan dette går i kasse. Kanskje, kanskje ikke?
Og la oss ikke glemme det FINE vanningssystemet Even har laget til meg :) Henger fint i taket og prøvd ut den siste uka, slik at den er klar til vi reiser på 4-ukers ferie!!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar