søndag 24. juni 2012

Guten tag fra Salzburg!

Nå har vi kommet oss på ferie og har rundet ei uke. På veien har vi fått med oss mange kjekke ting allerede:) Vi har vært i Wolfsburg i Tyskland og sett VW-fabrikken. Litt mye bil og litt lite moro spør du meg!! Men Even koste seg! Det var litt av et anlegg skal sies. Massivt. På veien videre mot Tjekkia var vi på vindmøllemuseum, og ja, det var faktisk veldig kjekt. En fryd for øyet! I Tjekkia gikk turen til Plzen og det er vi glad for, flott plass og bryggeritur. Pluss en tur i de underjordiske gangene der. Kjekke greier. Så reiste vi tilbake til Tyskland og fikk fyllt opp litt på slottskvoten vår:) 3 fine slott på 3 dager. I morgen kommer slott nr 4. Kan ALDRI BLI NOK:) Vi har det supert og bilen fungerer akkurat som den skal! Nå er det snart litt kos på campingplassen med utsikt mot slottet i Salzburg. Håper alle hjemme har det fin-fint:)

3 kommentarer:

  1. Dårlig dårlig vær og savner deg til tusan!
    Amanda, jeg og resten av slekta har vært syge ellers er det helt ok.
    Fnis, helt sant, men vil har det litt fint også :)

    SvarSlett
  2. Åååårh, glemte: Så kjekt det høres ut!!! Kos dere en hel haug videre :)

    SvarSlett
  3. Så dumt dokke har dårligt ver!! Kunne godt delt litt med dokke, har hatt 33 i Lischtenstein i dag! Men det blir vel forhåpentligvis bedre :) for dokke altså;) Har dokke det travelt på jobb altså? Uff, håpe dokke ikkje slite dokke heilt ut. Eg savne dokke og! Det e kjekt med ferie, men komme te å savna å ikkje ha lunsj med deg på 6 uker eller noge sånt! Formen i heimen bedre nå? Hils de på jobb:)

    SvarSlett