fredag 29. juni 2012

Italia - here we come!

Nå har vi altså kommet oss til Italia. Vi har kjørt ned via Lichtenstein og sveits. Via alpene! Stakar bilen den har vært oppe på 2284 meter over havet i dag. Denne uka har vi først og fremst fokusert på sør-Tyskland og Østerike. Vi har besøkt de Østeriske alper og campet på luksuscamping der(ja, det finnes!!). Vi har vært på ysteri og smakt mye forskjellig ost. Vi har tatt panoramaheis på toppen av et av fjellene. I dag har vi vært innom hele 5 land! Vi campet i Tyskland i morges, kjørte sørover gjennom Østerike, spise lunsj og var på museum i Vadus i Lichtenstein, kjørte over enorme høyder i Sveits og sitter nå og camper på en liten camp i Nord- Italia, ikke så langt fra Bergamo. Even har spist sin første pizza i Italia:) Ellers har vi det supert, til tider litt for varmt enn vi tåler, men vi skal vel ikke klage!   I morgen retter vi nesten mot Genova i Italia:) I går var vi forresten å besøkte et fantastisk slott ved Fussen i Tyskland! Neuschwanstein slott.

1 kommentar:

  1. Hei!

    Må kosa dokk kjempe masse på ferie...elske Italia ;D

    SvarSlett