Jeg har lagd bursdagskort til både pappa og bror min som akkurat har fyllt år. To enkle men allikevel greie kort syns jeg. Fikk prøve ut nok en utstanser og et helt nytt stempel (de runde blomstergreiene). Det kjøpte jeg for 10 kr eller noe sånt på Søstrene Grene. Kjempefornøyd! Det var så fint og dekorativt, sikkert fint i mange ulike farger.
Jeg sier det igjen: Eilen <3 Søstrene Grene.


Så fine kort du har lagt :) Ja Søstrene Grene e genialt, har alt, t ein rimelig pris :)
SvarSlett