Even har ønska og ønska og ønska at han skulle få seg en "sitte-på-klipper". Og nå har han fått det. Ser han fornøyd ut eller?? Nå som vi har fått oss stor hage, så hjelper denne godt på motivasjonen for å gå ut å klippe plenen. Jeg trenger ikke spør, for å si det sånn, Even går å VENTER på neste gang han kan klippe plenen :)


hehe...praktisk :D
SvarSlettSå kuli! Sånnen vil jeg også ha :)
SvarSlettDen e visst veldig kjekk seie Even! Litt hjelpemidler må man ha når me har fått oss litt plen å klippa, i bakke!
SvarSlettSå skjønn han ser ut på plenklipperen. Mormor di og eg snakte om ko grusomt trøttane det e å klyppa plenen, og hu konne kje forstå at dokk ville ha så store hage. Eg forstår det nå når eg ser traktoren te Even :)
SvarSlettHehe, der e både positive og negative ting med stor hage, det vett du nok alt om. Men for "hagefolk" som oss (forhåpentligvis!), så e det nok lettere å se de kjekke tingå med stor hage:) Og hvertfall med ein sånn gressklipper!
SvarSlett