Plommer er det beste som finnes, gleder meg til å smake :)
Plommer<3Det e nok STOR fare for at det blir nogen plommer tatt med på jobb, så det ska me nok fiksa ;)
Namnamnam!!
Plommer er det beste som finnes, gleder meg til å smake :)
SvarSlettPlommer<3
SvarSlettDet e nok STOR fare for at det blir nogen plommer tatt med på jobb, så det ska me nok fiksa ;)
Namnamnam!!
SvarSlett