tirsdag 22. mai 2012

Nå blomster PLOMMEtreet!

Før har jeg nesten alltid lagt ut et bilde av det blomstrende epletreet, men i år og fremover er det PLOMMEtreet som kommer til å blomstre i hagen. Deilig, jeg gleder meg til PLOMMENE.

Mot den flotte blå himmelen. 




3 kommentarer:

  1. Plommer er det beste som finnes, gleder meg til å smake :)

    SvarSlett
  2. Plommer<3

    Det e nok STOR fare for at det blir nogen plommer tatt med på jobb, så det ska me nok fiksa ;)

    SvarSlett