tirsdag 22. mai 2012

Pynting av oppkjørselen!

FØR og ETTER luking og rydding og planting av nye blomster og planter! Endelig et ordentlig bed på eiendommen. Noe jeg kan kose meg med og se hver morgen før jeg reiser på jobb og hver kveld når jeg kommer hjem igjen :)

Jeg fikk plantet litt i krukker og. Jeg har plantet både stemor og lavendel, begge ferdigkjøpte, fordi jeg fikk som KJENT ikke opp så forferdelig mange stemor, og INGEN lavendel. Og mine egne sådde Asters. Så får vi se om de klarer seg.

Fine oppkjørselen min!

3 kommentarer:

  1. Liker! Du har jammen grønne fingre :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Jeg vil komme og sitte på benken din! :)

    SvarSlett
  3. Grønne og grønne, de e sånn gul-blå, men eg jobbe meg opp mot grønne! Prøver og feiler litt ;)

    Kom å sitt på benken min du, kor tid som helst!

    SvarSlett