Et vennepar av oss gifta seg i går, så da var det jo selvsagt at det måtte bli et kort!
I tillegg så fyller svigermor og ei venninne av meg året rundt disse tider, og da må det lages kort. Iallefall når jeg har hobbyrom og utstyr oppe :)
Hele 3 - TRE - kort på en dag!



Puha, du altså! Kjempefine alle tre. Vil også ha hobbyrom..
SvarSlettImponert! Når holder du kurs?
SvarSlettTusen takk :) Hehe, kurs, det tror eg ikkje du trenge Stine. Flinking!
SvarSlett