tirsdag 22. mai 2012

ENDELIG litt kortlaging!

Et vennepar av oss gifta seg i går, så da var det jo selvsagt at det måtte bli et kort!

I tillegg så fyller svigermor og ei venninne av meg året rundt disse tider, og da må det lages kort. Iallefall når jeg har hobbyrom og utstyr oppe :)

Hele 3 - TRE - kort på en dag!

3 kommentarer:

  1. Puha, du altså! Kjempefine alle tre. Vil også ha hobbyrom..

    SvarSlett
  2. Imponert! Når holder du kurs?

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) Hehe, kurs, det tror eg ikkje du trenge Stine. Flinking!

    SvarSlett