Jeg fant oppskrift på denne DEILIGE fromasjen på en blogg jeg begynte å følge nettopp, ChocoLanas matblogg. Der lå det så fint forklart og det hørtes så godt ut, så sist helg måtte det prøves! Og det ble SUPERGODT! Friskt og søtt. Anbefales.
Åhhhh, såååå kjekt! Min aller aller første award :) TUSEN TAKK! Eg ska blogge det videre te mange kjekke bloggere. Eg reise straks på ferie, så eg ska gjør det når eg komme tebage:D
Hei!
SvarSlettDette såg ikkje feil ud ;)
Eg har gitt deg ein Liebter Award på bloggen min, for du inspirere og sprer glede rondt deg med bloggen din :)
Klem Junhild
Åhhhh, såååå kjekt! Min aller aller første award :) TUSEN TAKK! Eg ska blogge det videre te mange kjekke bloggere. Eg reise straks på ferie, så eg ska gjør det når eg komme tebage:D
SvarSlett