tirsdag 29. mai 2012

Nydelig lime- og sitronfromasj!

Jeg fant oppskrift på denne DEILIGE fromasjen på en blogg jeg begynte å følge nettopp, ChocoLanas matblogg. Der lå det så fint forklart og det hørtes så godt ut, så sist helg måtte det prøves! Og det ble SUPERGODT! Friskt og søtt. Anbefales.


2 kommentarer:

  1. Hei!

    Dette såg ikkje feil ud ;)

    Eg har gitt deg ein Liebter Award på bloggen min, for du inspirere og sprer glede rondt deg med bloggen din :)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Åhhhh, såååå kjekt! Min aller aller første award :) TUSEN TAKK! Eg ska blogge det videre te mange kjekke bloggere. Eg reise straks på ferie, så eg ska gjør det når eg komme tebage:D

    SvarSlett