tirsdag 29. mai 2012

Det spirer og gror i drivhuset!


Plukksalaten min vokser masse, dag og for dag! Og kornblomstene knupper seg med fine blå knupper!

Purren min vokser og begynner å få litt "purreform" ;) 

Sellerien liker seg godt i drivhuset og vokser så bare det!

Jeg fikk opp masse Tagetes og har plantet om en del av dem allerede.

Jeg har fått opp 7 av 8 planta sukkerert-planter. Deilig!

Agurken begynner så vidt å komme, SPENNENDE! (Er jeg ute i tide, tro?? Det gjenstår å se!)

Paprikaen er litt solbrent, men med litt tildekking satser jeg på at de kommer seg fin-fint!

Til og med blomkarsen begynner å vise seg, og de kommer med så nydelige små blader! LIKER.

2 kommentarer:

  1. SPENNENDE! Purren ser jo ut som purre!

    SvarSlett
  2. I know!! Eg like purre! Glede meg bare te de e ferdige. Komme du å smake då??

    SvarSlett