Plukksalaten min vokser masse, dag og for dag! Og kornblomstene knupper seg med fine blå knupper!
Purren min vokser og begynner å få litt "purreform" ;)
Sellerien liker seg godt i drivhuset og vokser så bare det!
Jeg fikk opp masse Tagetes og har plantet om en del av dem allerede.
Jeg har fått opp 7 av 8 planta sukkerert-planter. Deilig!
Agurken begynner så vidt å komme, SPENNENDE! (Er jeg ute i tide, tro?? Det gjenstår å se!)
Paprikaen er litt solbrent, men med litt tildekking satser jeg på at de kommer seg fin-fint!
Til og med blomkarsen begynner å vise seg, og de kommer med så nydelige små blader! LIKER.









SPENNENDE! Purren ser jo ut som purre!
SvarSlettI know!! Eg like purre! Glede meg bare te de e ferdige. Komme du å smake då??
SvarSlett