Jeg har prøvd meg nok en gang på en Rema1000 oppskrift, denne gang asiatisk kyllingsuppe. Eller, jeg tok iallefall utgangspunkt i den! Jeg lagde den med litt egen vri siden jeg ikke hadde alle ingrediensene tilgjengelig. Jeg brukte 1,5 kyllingbuljongterning på 5 dl vann og hadde i løk, grønn paprika og gulrøtter i stimler. Jeg brukte ferdige kjøttboller fordi jeg hadde litt liten tid. Det var iallefall kjempegodt :) Suppa ble knallgod og resten passet fint sammen. Jeg hadde i litt mer kajennepepper enn anbefalt og en halv rød chili uten frø.
Anbefales!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar