I drivhuset, that is! Jeg har endelig flyttet alle plantene til drivhuset, slik at de kan få enda bedre vekstforhold:) Jeg har samlet sammen diverse ting å ha alle blomstene på og i og har nå en begynnelse!
Jeg har fått noen kasser fra Pappa og Mamma, så de er bordene mine der ute. OG så har eg kjøpt en del kasse som jeg kan plante i. Til nå har jeg plantet over purren og sjarlottløken i kasser. Jeg har plantet om alle kornblomstene og de tre paprikaplantene mine til større potter(paprikaen min så litt slapp ut på bildene, men bare fordi han var blitt litt tørr i går, men i dag er de alle i tipp topp stand igjen!).
Jeg har også plantet mer :) Sukkererter, tagetes, agurk(litt seint!!) og nemesia. I løpet av uka håper jeg å få plante enda mer blomster ute, men været ser dårlig ut!
Jeg har også laget noen supersøte merkepinner til blomstene mine. Det er noen gamle spåpinner eller noe slikt fra et sett jeg fikk fordi noen fant dem. Jeg har aldri brukt dem, FØR NÅ! De ble supersøte og kjempepraktiske!
Jeg er SÅÅÅ spent på hvordan dette skal gå!






Ooo, så spennende! Du får ha en omvisning på neste spillekveld :)
SvarSlett