lørdag 28. april 2012

Status på spirene mine!

Paprikaen min er ganske stor(spør du meg!). Den er vel ca 15 cm høy og ser frisk og fin ut! Der satser jeg på suksess!

Til venstre ser dere Asteren min som begynner og få litt høyde og mange blader! Til høyre er det de blå kornblomstene som skal bli 80 cm (ÅTTI CENTIMETER) høye. De er iallefall 15-20 allerede, jeg syns de er KJEMPEfine, men om de er som de skal? Det vet jeg ikke.

Til vestre er purren min. Jeg satser på den klarer seg fint...! Og her til høyre ser du den ensomme stemoren min. Det er kun 2 av alle de 100 vis jeg sådde(kanskje ikke 100 vis, det var bare for å få litt dramatikk inn, men mange mer enn 2). Men denne blir nok veldig fin tenker jeg!! Hehe:) Den begynner iallefall å ligne en stemor, DET må være utvikling i riktig retning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar