lørdag 28. april 2012

Kyllingboller i karrisaus

Nok en oppskrift fra Rema1000! Denne var veldig god! Enkel og tok ikke så lang tid, en god kombinasjon. Mine boller så ikke HELT ut som de på bildet... men de var veldig gode uansett. Kyllingboller i karrisaus kan du finne oppskriften på hos Rema1000!

Nam!

2 kommentarer: