lørdag 28. april 2012

Litt vinduskarm-maling!

Nå har jeg endelig fått pusset siste lag på vinduskarmene og i dag gikk strøk 1 på dem! Det blir nok KJEMPEBRA! Jeg syns iallefall det ser veldig lovende ut. Hvis jeg og Even er skikkelig driftige så blir det kanskje karmer på i løpet av helga! (Hvis vi bare har mer igjen?? hmmmm... La oss si i løpet av neste uke!)

Bare for å skryte litt av oss, så har vi altså pakket en hel henger og bil med søppel og vært og besøkt IVAR i dag. Det var deilig å kaste alt oppussingssøppelet som har samlet seg siden sist tur. Og med tanke på ukens hendelser, så ble lasten sikret ENDA bedre enn vanlig. Om det i det hele tatt er mulig, med tanke på sikkerhets-rytteren Even! Flinke Even :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar