Jeg leste om at det gikk an å gro selleri av bunnen på sellerien, så jeg har spart på to av "bunnene" på sellerien og bare brukt det andre på sellerien. Jeg kuttet bunnen rett av og plantet den i en urne inn. La bare noen få cm jord oppå. Nå har de allerede spiret litt, og det er bare ca 4 dager siden jeg plantet dem. Dette blir SPENNENDE! Her fikk jeg idéen fra!
Det øverste bildet er hentet fra bama sine sider.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar