søndag 29. april 2012

Den herlige hagen vår!

Endelig litt vær å få gjort ute-ting på! Og da fikk jeg virkelig se hvor fantastisk hage jeg har å jobbe med! Den er stor og med mange muligheter! Den er ikke akkurat veldig flidd, men det kommer opp mange nydelige små gule blomster, noen få påskeliljer og noen få tulipaner. Det er en start.

Vi har også en skvallerkål-utkjempelse på gang, og vi satser på at vi vinner også denne gang. (Hadde erfaringer med denne veksten på Klepp også!) Så nå holder vi på å dreper mose og Skvallerkål i hagen!  

Vi fikk også jobbet litt med drivehuset, så nå er det "halv" ferdig klar til bruk. Litt og litt om gangen! Vi skifter ut mye glass som er knust og fyller inn med nye glass/vegger. Om noen uker er det nok oppe og går! Nederst har jeg tatt bilde av den nedre hagen fra sin største vinkel. Jeg har knapt sett nedre delen av hagen fra denne vinkelen, men når vi var borte og spurte vår koselige hageglade nabo til råds så fikk jeg se det. Vi har mye boltreplass og jeg GLEDER meg til vi får prioritert penger nok til å VIRKELIG KOSE OSS, plante og styre på her!

Er den ikke herlig??

3 kommentarer:

  1. fantastisk!! virkelig :)her e dr maaange muligheter!

    SvarSlett
  2. fantastisk!! virkelig :)her e dr maaange muligheter!

    SvarSlett
  3. Ja, det e deiligt med litt plass å boltra seg på! Så kjekt å se deg her inne ;) Me må gå tur rundt vannet ein dag, neste uka?

    SvarSlett