søndag 29. april 2012

En bitteliten rhododendron-busk

Jeg har tidligere lovet et bilde av vår BITTE LILLE rhododendron-busk. Her er den, med meg som målestokk :) Og så har vi to til slike, bare bittelitt mindre. Jaja, så sånn var det.

3 kommentarer:

  1. Vannvittig stor! Har ikke ord!

    SvarSlett
  2. I told you so! Eg e ennå litt overraska øve alt me har funne UNDER den busken. Gled deg te å se an live;)

    SvarSlett