søndag 29. april 2012

Jeg hekler igjen!

Se, jeg hekler! Charlotte har fått meg i gang med hekling igjen. Dette skal da bli et putetrekk, så får vi se da, om det blir noe fantastisk flott av det etterhvert!

3 kommentarer:

  1. Ååå så fort det går. Hekler du begge sidene eller jukser med sydd bakside? Kjempeflink er du uansett :)

    SvarSlett
  2. Eg har hekla to:) Ein under filmen me såg lørdag og ein på heklebesøk hos mormor i går:) Det må hekles to for monteringå va noge rare greier! Ska visa deg på jobb en dag.

    SvarSlett
  3. Ja takk. Jeg tror jeg kun vil lage fremsider og sy baksider.. vi får ta en vudering i lunsjen.

    SvarSlett