Se, jeg hekler! Charlotte har fått meg i gang med hekling igjen. Dette skal da bli et putetrekk, så får vi se da, om det blir noe fantastisk flott av det etterhvert!
Eg har hekla to:) Ein under filmen me såg lørdag og ein på heklebesøk hos mormor i går:) Det må hekles to for monteringå va noge rare greier! Ska visa deg på jobb en dag.
Ååå så fort det går. Hekler du begge sidene eller jukser med sydd bakside? Kjempeflink er du uansett :)
SvarSlettEg har hekla to:) Ein under filmen me såg lørdag og ein på heklebesøk hos mormor i går:) Det må hekles to for monteringå va noge rare greier! Ska visa deg på jobb en dag.
SvarSlettJa takk. Jeg tror jeg kun vil lage fremsider og sy baksider.. vi får ta en vudering i lunsjen.
SvarSlett