Etter ei uke med mye jobbmingling og mye "høye" hæler, så var det DEILIG å slenge på joggeskoene og kose meg med ei venninne, med god mat og GODT selskap :) Det ble marked, loppemarked, persiske tepper og mye mer! Jeg fant meg noen nye bøker og fikk meg nok en tur innom den herlige butikkken Søstrene Grene.
Vi avsluttet dagen med en tur innom Charles og de og hadde en deilig Club Sandwich og kaffe(+ en kanelbolle!)


For en koselig dag og
SvarSlettNam det er en god kanelbolle det der :)
Ja, det VAR koselig:) Og kanelbollen er GOD!
SvarSlett