Jeg var så heldig å få være med på en jobbtur til Kiel, sånn helt i siste liten. Så sist uke var jeg 3 dager på cruise, eller Telecruise, for å være korrekt. Mye jobb og litt kos. Jeg var SUPERsliten når jeg kom hjem, men det var jo en stor mulighet til å lære seg mer om bransjen og bli kjent med nåværende og mulig nye samarbeidspartnere. Btw: min aller første lugar med vindu, og det STORT sådan :) Masse spennende mat og drikke og mange kjekke foredrag!



Oj det var ett stort vindu det der. Kjekt med havutsikt og jobb tur, men jeg liker nå aller best å ha deg på Forus jeg da :) Fnis. Er dette mobilblogging forresten?
SvarSlettJa, det va stort, og MYE større enn forventa ;) Det e mobilbilder, men ikkje mobilblogging. (***Hekkans mobilløsning for blogspot som IKKJE fungerer på mobilen min***) Deilig å være tilbake på "vanlig" jobb igjen også! Og der e jo DOKKE og, og det e jo alltid BRA :D
SvarSlett