mandag 23. april 2012

Deilig hverdagsdessert!

Bær med vaniljekesam! Nam, nam, nam!

3 kommentarer:

  1. Åå, spennende. Jeg digger jordbære, men digger jeg vaniljekesam??

    SvarSlett
  2. Eg e ganske sikker på at du lige vaniljekesam! Eg va skeptisk og dette va mitt første forsøk og:) Det va veldig mye bedre enn eg hadde innbilt meg!

    SvarSlett