Potet og purresuppe, etter oppskrift fra Millas mat igjen, var godt! Jeg brukte en del mer væske enn oppskriften tilsier, men det er sikkert jeg som gjorde noe galt! Utenom det brukte jeg buljong istedet for hønsefond, for jeg gadd ikke prøve å finne hønsefond i butikken nå rett før påske. Mulig neste gang! Til og med Even spiste hele sin porsjon uten å klage, eller han lurte veldig på om han kom til å bli skikkelig mett... Så vi får se om jeg får noen klager i etterkant! Servert med et lite rundstykke til!

Dette er right up my street. Ser KJEMPEgodt ut!
SvarSlettNAMNAMNAMNAMNAMNAM...
MMMMMMMMmmm.. :)
Det VA godt og ;) Lag i vei! Glede meg te iiiiis!
SvarSlett