Ja, ting skjer og tida forsvinner under føttene på meg! Og neste uke blir det jobbtur 3 dager, sånn helt plutselig. Snøklokkene er borte og vår og sommer er bare nærmere og nærmere. Vi jobber med mye forskjellig i huset akkurat nå og mye utvendig som SKULLE vært gjort, men litt og litt, alt til sin tid. Vi holder på med stua, kjøkken, hobbyrommet mitt(som er ferdig!), hagen, drivhuset, kjeller og litt av alt. Men vi kommer vel i mål en dag! Forhåpentligvis i år :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar