mandag 9. april 2012

Påske - en liten tur på hytta!

Påsken er straks over og vi har som tradisjonen tilsier vært på hytta en tur. Der er det obligatorisk med et par runder brettspill og kortspill, grilling på plattingen og gode frokoster! Det var koselig denne gangen også. Jeg har selvfølgelig kledd på meg ekstra godt, for jeg blir jo kald for ingenting :) Og så var det litt skyting på blink. Jeg  PLEIDE, å være flink på det, men denne gang ble det få treff og MANGE bom! Men det var nå litt kjekt uansett!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar