mandag 9. april 2012

Nei og nei og nei!

Den rampete hannkatten min har gjort slutt på en ene spirende lobeliaen min...! Jo, han prøvde å gjøre i fra seg i potten og gravde jorda ut og over alt. Jeg fikk stoppet han før det skjedde noe mer(...), men blomstene er historie. Siiiiinnnnuuuussss! But still: a priceless moment. Jeg har ledd siden da, for et syn. :)

6 kommentarer:

  1. Haha ska ikkje ver lett kjenne te det me rampete katta he he.

    SvarSlett
  2. Hehe, jepp, de finne på møje rart!

    SvarSlett
  3. Åååå, Jeg ler litt hver gang jeg tenker på dette bildet :)

    SvarSlett