onsdag 4. april 2012

Tacoquiche!

I dag ble det tacoquiche(fra Millas mat)! Til Evens store glede, iallefall en smak av noe han liker veldig godt. Og til og med jeg ble positivt overrasket. Jeg hadde ikke kjempestore forventniger, men jeg likte det faktisk veldig godt! En god blanding av tacokjøttdeig, salsa, egg, fløte og purre. (Jeg droppet maisen, for det er jeg ikke så glad i)Med tomat og sheddar på toppen! (Mitt første forsøk med Sheddar: vellykket!) Servert med en grønn salat av isberg, agurk, eple og blåbær.


Quichen før steiking.


Til og med Even tok to ganger ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar