onsdag 7. mars 2012

Millom

Jeg er jo, som mange vet, en brunostentusiast! Hvis det er mulig da? Så jeg har selvfølgelig kjøpt en ost og prøvd den ut. Jeg liker utviklingen, flere nye brunoster i det siste! Og Millom var god den, nam, nam!

2 kommentarer:

  1. visste du at det finst ein fobi mot å sette fast brunost i ganen? just a quite interesting fact for you there XD

    eg leser bloggen din altså, eg er bare forferdelig på å kommentere. og så velger eg dette innlegge når eg først gjer det, haha. but I do love you very much!

    SvarSlett
  2. Nei, det visste eg jammen ikkje. DET e hvertfall ikkje ein av mine fobier!

    Hehe, morsomt at dette va innlegget du følte va mest relevant å svara på!! Men på ei aen sida, kanskje du har forstått essensen av meg? Eg spise jo møje brunost. Gla i deg og!

    SvarSlett