Jeg er jo, som mange vet, en brunostentusiast! Hvis det er mulig da? Så jeg har selvfølgelig kjøpt en ost og prøvd den ut. Jeg liker utviklingen, flere nye brunoster i det siste! Og Millom var god den, nam, nam!
visste du at det finst ein fobi mot å sette fast brunost i ganen? just a quite interesting fact for you there XD
eg leser bloggen din altså, eg er bare forferdelig på å kommentere. og så velger eg dette innlegge når eg først gjer det, haha. but I do love you very much!
Nei, det visste eg jammen ikkje. DET e hvertfall ikkje ein av mine fobier!
Hehe, morsomt at dette va innlegget du følte va mest relevant å svara på!! Men på ei aen sida, kanskje du har forstått essensen av meg? Eg spise jo møje brunost. Gla i deg og!
visste du at det finst ein fobi mot å sette fast brunost i ganen? just a quite interesting fact for you there XD
SvarSletteg leser bloggen din altså, eg er bare forferdelig på å kommentere. og så velger eg dette innlegge når eg først gjer det, haha. but I do love you very much!
Nei, det visste eg jammen ikkje. DET e hvertfall ikkje ein av mine fobier!
SvarSlettHehe, morsomt at dette va innlegget du følte va mest relevant å svara på!! Men på ei aen sida, kanskje du har forstått essensen av meg? Eg spise jo møje brunost. Gla i deg og!