I dag var det lapskaus som stod på menyen! Og det er aldri feil. Denne har jeg fått med meg hjemmefra, Mammas hjemmelagede pølselapskaus. Den er enkel og kjempegod!
Oppskrift:
8 poteter
4 gulrot
1/2 kålrot
1 purre
3 kjøttpølser
Salt og pepper
Skjær grønnsakene i like store biter og kok dem opp med vann som nesten dekker dem. La dem koke til de er møre og begynner å "grøte" seg, ha i pølser siste 5-10 minutter og salte og pepre rett før servering. Det er et must med flatbrød med smør til :)


ELSKER lapskaus. Det er nok på min topp 10 liste :)
SvarSlettHelt enig, lapskaus e virkelig undervurdert. Det e jo kjempegodt;) Nogen knar, nogen mose og nogen kneppe:)
SvarSlettDenne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlett