fredag 16. mars 2012

Kyllingburger!

Nok en oppskrift fra Rema1000 er prøvd ut! Denne gangen kyllingburger. Anbefales! Jeg brukte litt mer krydder i hamburgeren, for jeg syns kyllingkjøttdeig blir litt smakls uten. Med ovnsbakte båtpoteter og masse salat! Til og med mannen i huset ble fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar