Dette ble laget etter et tips fra min herlige liste-sammensvorne kollega
Stine. Det er en Rema1000-oppskrift,
grillet laks med kremet spinat! Jeg likte det godt, jeg skal lage mer mat med spinat, det var kjekt! Men Even var ikke helt overbevist, så det ble mest ris og laks for han. Men han klagde ikke for det, laksen var veldig god uansett! Men for de som liker kremete retter så faller nok dette godt i smak:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar