fredag 16. mars 2012

Datarommet blir "skikkelig" rom!

 Ja, nå begynner soverom nummer 2 - eller Evens lille hule - på vei til å bli et skikkelig rom. Nå er straks veggene kommet på plass, så i helga satser vi på maling eller taklegging. Eller begge deler kanskje? Vi får se hvor lenge motivasjonen rekker. Men det er kjekt å se ting ta litt form :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar