Ja, nå begynner soverom nummer 2 - eller Evens lille hule - på vei til å bli et skikkelig rom. Nå er straks veggene kommet på plass, så i helga satser vi på maling eller taklegging. Eller begge deler kanskje? Vi får se hvor lenge motivasjonen rekker. Men det er kjekt å se ting ta litt form :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar