fredag 9. mars 2012

Den første purren!

Jeg må bare dokumentere den første purren! Så her er den, jeg gleder meg til å se hvordan dette skal gå. Det er en ting å få dem til å spire, og en helt annen å få den til å gro og bli en plante... PRESTASJONSANGST.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar