søndag 25. mars 2012

Ferdig-scones!

Det hender en sjelden gang jeg lager ferdigpakke bakverk, men av og til når man er litt lat eller i farten så fungerer det fint :) Jeg fikk et tips av ei venninne, Ellen, å prøve de nye grove sconesene. Jeg prøvde dem fra Toro og ble veldig fornøyd med dem! Så det gjorde seg godt til en nydelig søndagslunsj. Jeg spiste dem selvfølgelig med smør og BRUNOST! Nydelig :) Og så raskt! Tilsett bare vann og så rett i ovnen i ca 15 min.

Tenker at dette er perfekt å ha i skapet til når du har gått tomt for brød eller som en kjapp og god frokostløsning i helgene. Jeg kommer nok til å prøve dette igjen, for å si det slik!

5 kommentarer:

  1. Å, du altså! Ferdigpakke.. hehe, men de ser gode ut og etter denne anbefalingen så må jeg kanskje også ha en pakke på lager.

    SvarSlett
  2. Eg innrømme det iallefall, håpe eg ikkje ødelegge alle illusjonane dine ;) Ja, de va gode:)

    SvarSlett
  3. Så kul måte du hadde å lage de på, mine er som små halvrunde ikke veldig estetsike, men veldig gode er de jo ;) Har en pakke i skuffen på kjøkkenet til en regndag, og de er d jo mange av!

    SvarSlett
  4. Ja, eg syns tipset ditt va kjempebra:) Nå står der ein nye pakke klar i skapet!

    SvarSlett
  5. Ja, eg syns tipset ditt va kjempebra:) Nå står der ein nye pakke klar i skapet!

    SvarSlett