søndag 25. mars 2012

Nå står MITT hobbyrom for tur!


 Her er det jammen pågangsmot for tida! I helga har vi fiksa det elektriske(eller iallefall rørene), veggene er plastet, gulvet er lagt(men beskyttet, så litt vanskelig å se!), ny dørkarm er satt opp og Even har nesten alene satt opp alle gipsplatene(mens jeg satt ute i den nydelige sola med Lisa! Nå begynner den kjekke sparklingen vi har gledet oss til. Jaja, det blir sikkert verdt det! Veggene er uansett på plass, vi har sett på treningsvideoer av sparkling på youtube, så nå setter vi i gang i løpet av uka. SPENNENDE!

(Bildene over er som du kan sikkert se: FØR og ETTER)

6 kommentarer:

  1. Jippi, endelig ditt rom :) Blir kjekt å se resultatet.

    SvarSlett
  2. Ja, gjett om. Der e mange, MANGE esker i kjelleren som bare vente på å fylla opp dette rommet :) Eg glede meg!

    SvarSlett
  3. Hurra! Dette må vel feires på et vis etterpå :D

    SvarSlett
  4. Ja!! Feiring, eg invitere te hobbydag eller noge aent kjekt:)

    SvarSlett
  5. Va bare ein liden forsjell, ser godt ud.

    SvarSlett
  6. Ja, det hadde litt å sei å få på plater, for å sei det sånn!

    SvarSlett