fredag 30. mars 2012

Jeg planter på ny!

Jeg har altså plantet aster, blå kornblomst og blå hengelobelia. Dette er resultatet som jeg ønsker, så får vi se hva det blir til ;)


(Bildene er hentet fra her, her og her)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar