Ja, ENDELIG har jeg tatt frem strikkepinnene igjen! Og det er deilig. Jeg lett gjennom utallige pakkeesker merket "hobbyrom Eilen" for å finne de etterlengtede pinnene. Jeg trodde nesten de var forsvunnet! Men det viste seg bare å være min villedende merking av eskene. (Jeg blir visst aldri god på flytteeskemerking!) HELDIGVIS hadde jeg jo nettopp fått en hel haug med garn, for jeg hadde ikke orket å lete etter dem også! Så det militærgrønne garnet ble tatt i bruk og passet perfekt.
Jeg er så fornøyd med at jeg strikker votter, jeg prøvde meg nemlig på votter for halvannet år siden og det var heller mislykket. Jeg går som vanlig sterkt ut og gjør det vanskeligste først, så jeg prøvde meg på votter med 2 farget og egendesignet mønster. Det gikk heller dårlig. Det fikk votteform, men var så trang at jeg mistet følelsen i hånda når jeg prøvde den på halvferdig... Konklusjon: mislykket. Den har ligget halvferdig i en kurv frem til nå... og sannsynligvis til den dagen jeg rekker den opp.
Nå er det ikke lenge før mannen min får seg et par nye hjemmestrikka votter!
Forresten, jeg skylder min nyfunnede strikkeiver på Charlotte på jobb som hekler seg en nydelig hals/sjal for tida og fikk inspirasjonen min i gang!

Så kult! Jeg strikker også en genser. Av og til...
SvarSlettSå flinke du e så har tålmodighet t strikkingå, eg ga opp sokkane eg holdt på med for 1-2 år si..hehe
SvarSlettÅåå se der ja! Så gøy! Mange dager siden jeg har tittet innom. Er du ferdig med vanten nå?
SvarSlettSå kjekt, mange som strikker(litt av og på!). Nå er vottene ferdige og tatt i bruk! Deilig å bli ferdig med et prosjekt :)
SvarSlett