Ja, det var jammen godt det! Jeg kan ikke skryte nok av Rema1000 og kokkesamarbeidene deres. Det nye wok-heftet deres er bare helt fantastisk. God og billig mat. I dag fikk jeg prøve en av de tre fra heftet som skal prøves denne uka.
Purreløksdampet laks var knallgodt :) Det er enkelt og greit, lett og går fort.
Du trenger bare purre, gulrot, laks, potet, melk, salt og pepper. Og hjemmelaget potetstappe er faktisk veldig enkelt, og smaker så mye bedre er ferdig stappe fra pose.
Anbefales!
Så flinke du e...som allti :D
SvarSlettÅåe, jeg ble sulten jeg :)
SvarSlettHehe, prøve så godt eg kan:) Dette må prøves ein gong, knallgodt:)
SvarSlett