Endelig! Inne på det egentlige soverommet :) Vi har fått ferdigstilt rommet, HELT! Sett bort fra terrassedøren som vi ikke har råd til å skifte helt ennå. Jeg er såååå fornøyd! Det er deilig å gå inn i et ferdig soverom for å sove! Avslappende og fantastisk.
Under ser du bildet av "skaperne", hehe, sette seg selv litt høyt på strå kanskje?? :P Til nå har vi sovet i et annet soverom på andre siden av huset, så nå når vi skal gå å legge oss har vi den deilige utsikten over natte-Sandnes. Som du kan skimte gjennom speilbildet av oss.
Sov vi godt? Ja, jeg kan ikke klage!




Så flinke dokke e, tippe d va deiligt å få soveromme i boks :)
SvarSlettHAHA, jeg trodde du hadde tatt bilde av dere to, fnis måtte lese teksten og se en gang til for å se nattesandnes. Flott utsikt og koselig soverom! og for en deilig himmelblåfarge :)
SvarSlettDet va deiligt kan du sei! Nå vil eg bare legga meg om kveldane og nyta det nya rommet! Hihi:)
SvarSlettJa, bildet va egentlig av utsikten, men når eg kikka inn i kameraet så eg selvfølgelig bare meg sjøl! Så eg ropte Even bort, og *knips* så bler det et koselig bilde. Og når jeg skulle skrive litt om den deilige utsikten i tillegg, passa jo bildet perfekt! Hell i uhell.
Det blei skikkelig fint. klem fra mamma
SvarSlettTusen takk for det! Me e iallefall veldig fornøyde :)
SvarSlett