lørdag 21. januar 2012

Ja, jeg liker høns!

Jeg slengte meg på Fjærkreutstillingen på Forus travbane i dag! Siden Ellen skulle ta turen bortover, så jeg min anledning og ble med. Når vi til slutt fant frem, etter en "treningsrunde" rundt travbanen. Det var VELDIG dårlig skiltet og hvem visste at det fantes flere "hus" og bygninger på travbanen?? Det var moro og ganske interressant! Det finnes mye merkelige og vakre høns. Med fjær på rare steder, nydelige mønster og farger. 

 Noen haner og høner i ulike varianter.

 Og selvfølgelig et kafébesøk!


2 kommentarer:

  1. Høner er gøy! Da jeg var 6-klassing, bygget vi ett hønsehus i skolegården- reiste på klassetur til Bryne og kjøpte hver vår høne med hjem. Min het Cathinka. Stas dette.. Litt oll da skoleåret var ferdig og alle skulle ha 1 høne med hjem.. Vi hadde ett lekehytte som ble bygget om til hønsegård, der kunne Cathinka bo sammen med min venninnes høne og min brors tre dverg-pryd-høner, McGyver, Rambo og Vanilje. Det var tider det!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Så der fikk jeg lurt frem en skikkelig hønehistorie:) Hehe, gjennomtenkt det med hønene på skolen. Men veldig kjekt da! Det burde være lov med litt mer sånt i dag:)

    SvarSlett