tirsdag 31. januar 2012

Kjøttbrød - nam, nam, nam!

Ja, dette ble jammen godt! På tross av at det høres kjedelig ut, så var det faktisk veldig godt :) Det falt iallefall i smak i dette hjemmet! Grunnleggende kjøttbrød fra Wenches ukesmenyer. Jeg sverger til oppskriftene hennes, der har jeg funnet mye godt. Jeg nevner igjen den sursøte sausen som ble GOD!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar