Ja, dette ble jammen godt! På tross av at det høres kjedelig ut, så var det faktisk veldig godt :) Det falt iallefall i smak i dette hjemmet! Grunnleggende kjøttbrød fra Wenches ukesmenyer. Jeg sverger til oppskriftene hennes, der har jeg funnet mye godt. Jeg nevner igjen den sursøte sausen som ble GOD!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar