mandag 19. desember 2011

Tradisjonstid: Pepperkakehus!

Det blir vel ikke jul uten et skikkelig pepperkakehus! Og i år ingen unntak. Pepperkakehuset er ferdig for å i år også. Og det ble så fint så, *kremt* iallefall på Evens side som du ser på bildene. Min side? Den er til for å spises.

Jeg har forresten skaffet meg et nytt leketøy, Picasa, der kan man lage kollager og redigere bilder og kose seg :)

2 kommentarer: