Det er ikke akkurat en barndomsrett med "Orientalsk gryte", men den er hentet fra selve "Fra boller til Burritos" som var hele grunnlaget for all matlagingen min. Selvom jeg skal innrømme at det var NOEN års opphold fra skolekjøkken til jeg begynte å virkelig lage mat selv! Det var vel noe sånt som 10 år, småtteri ;) Poenget er at det trenger ikke være avansert for å være godt! Nam, nam :)
hehe...kjenne t den bogå ja, kanaskje eg og ska ta den fram igjen å laga någe..hmm
SvarSlettJa, den e liksom standard. Men der e faktisk nogen greie oppskrifter der og:)
SvarSlett